Hur bra är du på att packa?

Nu böjar resan till Spanien att närma sig. Packningen går sådär, har en liten krabat som kryper väldigt snabbt och som mer än gärna stoppar allt i munnen. Han tycker också det är vansinnigt roligt att packa ur det jag lyckats packa ner. Det är en ständigt pågående jakt här hemma nu!
 
I övrigt är packningen inte en favoritsyssla. Men snart kommer Peter hem och då får han ta tag i det. Han är bra på det, skriver små listor och har koll. Själv springer jag runt som en yrhöna och funderar på hur det kan bli så rörigt. Förstår det verkligen inte... :)
 
Ser fram emot solen i Spanien, här både haglar och snöar det, våren var ju just här.
 
Torro som älskar värme och sol är måttligt road...
 
Hagel
 
Hjälper till med packningen
 
Ska villigt erkänna. Igår körde jag ett pass i utegymmet. Det är riktigt roligt, har tagit trästockar som jag lyfter, gör axelpress med och flyttar runt. Det är slitsamt vill jag lova. Fast, det var lätt dråpligt när en stock flög i ansiktet och rev upp kinden. Haha! Så kan det gå! Stocken vs. Caroline 1-0... Först till tre säger jag. 
 
Det här är just nu. Övre bilden är från igår.
Familj, Resor | packa, snö, yr | |
#1 - - Mamma:

Härligt!

Upp