Parövningar

Idag har barnen lekt som bara den, de trotsade regnet och var ute och hade dragkamp, brottades och skrattade. Kvällen tillbringade vi på klätterklubben, jag satte ett problem jag inte klarat förr vilket kändes toppen. Börjar ladda inför Spanienresan nu, wiiii, snart åker vi! 
 
Som inlägget heter, parövningar, är det också något vi pysslade med ikväll. Det är fantastiskt roligt, dock har min kropp strejkat rätt rejält i form av mycket smärta, men sanningen är den att om jag stannar upp och bara sätter mig ner, då vet jag inte om jag skulle ta mig upp. Ska säga att det är slitsamt, det tar på krafterna något enormt. Ni som har kronisk smärta och värk vet att man betalar ett pris för det roliga man gör. Efter många års besvär lär man sig att hantera det och hitta ett sätt som fungerar någorlunda. Det är olika för alla. Det är ett otroligt viktigt ämne att skriva om faktiskt. För det är faktiskt så, att det är lätt att tro att det som inte syns det inte finns. Men nu till dagens foton, och en annan sak. Jag skulle vilja byta mobil för att få en med bättre kamera. Förstår inte att jag inte tänkt på det förut, den går ju liksom varm. Nåja. 
 
 
 
Godnatt och kom ihåg att andas... 
 
 
 
Familj, Hälsa, Klättring, Träning | acroyoga, klättring, träning | |
#1 - - Ewelina:

Roliga och härliga bilder! :D Så kul att se när familjen sportar tillsammans :)

Svar: Tack snälla du! Vad roligt att höra, det är verkligen kul att röra på sig ihop! Önskar dig en fin dag! :)
alexochtilda.blogg.se

Upp